فیلوسوفیا

۰۶بهمن

به نظر میرسه بازی جالبی باشه...شروعش میکنم به امید اینکه ۱۰ تا بشه و حس خوبی هم به من منتقل کنه و هم به شمایی که می خونیدش و البته به نوشتنش دعوت میشید:

 

۱. بچه ها...نمی تونم توصیف کنم چقدر از بودن با بچه ها و دیدن اکشن ها و ری اکشن هاشون لذت میبرم. یه روز پولدار میشم و یه بهزیستی یا به قولی خانه نوباوگان راه میندازم.

۲.صحبت با یه سری از آدما که دغدغه های تقریبا مشترک دارن و همچنین شنیدن سخنان افرادی که می تونن تو یه سری از زمینه ها الگوم باشن، مثلا الگوی تلاش یا خوشحالی یا بی خیالی... در کنارش خوندن نوشته های یه سری افراد.

۳. طبیعت...از نگاه کردن به ابرا و غروب آفتاب تا شب موندن تو جنگل!!

۴. اینکه ببینم دارم واسه رسیدن به یه هدفی تلاش میکنم و چقدر خوشحال میشم وقتی بتونم به اون هدف برسم.

۵. حس توان خارج شدن از مرزهایی که وجود داره و کسب تجربه های جدید.

۶. دوست داشتن و دوست داشته شدن از اعماق وجود

۷. درد و محدودیت جسمی نداشتن(هم برای خودم و هم بقیه)

۸. رانندگی و آهنگ گوش دادن

۹. بازی کردن

۱۰. اینکه یه روز هم یاد گرفته باشم و هم اجازه داشته باشم تو خیابون با آهنگ نوازنده های خیابونی برقصم.

۱۰.۵ کمک به دیگران

بازی رو دوست داشتم...ممنون mission blue ی عزیز (گل)

 

۹۸/۱۱/۰۶
فیلو سوفیا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.