فیلوسوفیا

۲۸تیر

تکنیک جدیدی که دارم به کار می‌برم تکنیک خداحافظی نکردنه. اینکه مجبور نیستم به طرف مقابل بگم که امیدوارم (بدون من) خوشبخت بشه و بای فور اور. اینکه لزومی نداره به خودم فشار بیارم که تظاهر کنم همه‌چی تو ذهن من تموم شده یا قراره بشه حتی. اینکه لازم نیست حتما آخر هر جمله‌ای، رابطه‌ای، احساسی به زور یه نقطه چپوند. می‌خوام با همه تجربه‌ها و خاطره‌ی آدمای دور و برم به زندگی و لذت بردن ازش ادامه بدم

۰۰/۰۴/۲۸
فیلو سوفیا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.